Сторінки

пʼятниця, 9 грудня 2022 р.

Пунктир


 Фредді Мерк’юрі: «Я зробив все, що міг»

Так. Він не збирався змінювати світ, але знав про те, що йому судилося підкорити сцену та публіку. Один з найвизначніших рок-співаків  й  володар одного з найбільших голосів за всю музичну історію - Фредді Мерк’юрі  у завершенні «Пунктиру».

«Я зовсім не збираюся змінити світ. Найважливіша для мене річ — це щастя: бути щасливим і отримувати задоволення від життя. Мені подобається відчувати, що я був чесний перед собою, і я хочу всього лише отримати стільки радості від життя, скільки я зможу, за роки, які в мене є».

«Я люблю добиватися всього сам, а те, що мені зробили або подарували, — це лише втішний приз від поразки».

«Я не вірю в астрологію. Я вірю у свою харизму!».

«Я не вмію любити вполовину. Я не вірю в напівзаходи і компроміси. Я просто терпіти не можу компромісів — ні в чому. Я віддаю все, що маю; такий вже в мене характер».

«Я не хочу потрапити в рай після своєї смерті — пекло набагато краще. Тільки подумайте про тих надзвичайно цікавих людей, яких ви зможете там зустріти і вам також захочеться туди потрапити».

«Я не хочу стати якою-небудь там зіркою, я стану легендою».

«Я ненавиджу розповідати про себе. Коли спілкуюся з людьми, вважаю за краще говорити або про них самих, або про інші цікаві речі».

«Я ніколи не любив порсатись в собі. Ні в житті, ні в музиці. Іноді краще на все плюнути. Просто вийти на сцену і робити рок!».

«Я різний. Я насправді такий. Ось що значить бути щирим. Я, звичайно, міг би сидіти тут і говорити про те, яка я чудова людина, але насправді я, як би складаюся з безліч різних компонентів, я можу бути і сволотою».

«Як це нудно - просто існувати, мати тільки одну сторону характеру, яка знаходить відображення у всьому, що ти робиш. Я - людина протилежностей і змінююся кожен день, як хамелеон, і кожен мій новий день відрізняється від попереднього, а я з нетерпінням чекаю цього. Я не хочу бути одним і тим же».

«Якщо мені судилося померти завтра, я не буду шкодувати. Я дійсно зробив все, що міг».    

Виноградова, Т. Р. Характер как судьба. Великие несломленные [Текст] / Т. Виноградова.- Х. : Аргумент Принт, 2015.- 352 с.

 

Удодова, Л. Рыбка по имени Меркьюри / Лида Удодова. - (Зона риска) // Здоровье. - 2008. - N 8. - С. 68-69

 

Фристоун, П. Фредди Меркьюри [Текст] : воспоминания близкого друга / Питер Фристоун; Пер.с англ. Т.Давыдовой ; Пер.с англ. Т.Давыдовой. - Екатеринбург : У-Фактория, 2005. - 352 с.

 

http://rockquotes.eugene-home.kiev.ua/index.php?id=9&mus_surname=%D0%9C%D0%B5%D1%80%D0%BA%27%D1%8E%D1%80%D1%96

Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар